Kära landsmän
Norsk dramakomedi med Atle Antonsen (Dag). Det konservativa kungaparet Johan och Isabella har alltid regerat på samma sätt, men nu är deras popularitet nere på rekordlåga nivåer. Kan de vända den olycksbådande trenden innan det är för sent?