I'm watching you
Samtidigt som familjen arrangerar ett party för att fira föräldrarnas bröllopsdag gör Kim sin första stora teveintervju, i the Tyra Banks Show, och Kourtney har relationsproblem.
Kris fulltecknade agenda som arbetade mamma tröttar ut henne och gör att hon anställer en barnflicka som ska hjälpa till i hushållet. Samtidigt funderar Kim på att avskeda henne som manager.
Tjejerna sticker till Mexiko för att ta sexiga bilder medan Brody Jenner ställer upp som barnvakt.