Kid Tycoons
Zach, Gabrielle, och Margo är unga, motiverade entreprenörer som ger sitt allt för att bygga sina företag till imperium. Saken är bara att deras föräldrar jobbar för dem, och när ditt barn är din chef är det garanterat att det blir drama.