Tio år efter Michael Jacksons död öppnas hans journaler igen för att sätta ljuset på hur han dog. Med hjälp av intervjuer med utredare, poliser och rättsläkare tittar vi närmare på fakta i fallet och på rättegången mot stjärnans privata läkare.