Kingdom Force
Kingdom Force är en räddningsgrupp som kommer till undsättning när något djur i De Fem Rikena är i fara. De är fem olika hjältedjur med fem olika terrängfordon, och deras mobila högkvarter rullar alltid omkring på jakt efter ...