Kiss Of Death
Den blyga singelmamman Amy Theriault faller för Jesse Marquis och de verkar passa ihop, men förhållandet som börjar som en sagoromans får ett ofattbart våldsamt slut.
Love Aflame
Audrey Mabrey söker kärlek på nätet och träffar den charmiga polisen och 9/11-hjälten Chris Hanney, men när de har träffats på riktigt avslöjas ett mörkt nät av lögner.
19-åringen Kristi går på en blinddejt med singelpappan Steve och blir förälskad, men bakom hans vänliga yttre finns ett kontrollerande monster som bara blir värre när han dricker.
High school-studenten Melissa har en ljus framtid framför sig när hon träffar Robert Burton, men när hon försöker följa sina drömmar leder hans svartsjuka till terror.