Säsongsstart. I efterdyningarna av deras senaste skattjakt skickas Raign, Brett, Joy och Hulk iväg till en helt ny skola. Motvilliga att delta i skolans aktiviteter upptäcker gänget att deras nästa ledtråd faktiskt finns på ön de nu befinner sig på.