Legend of Croc Gold
Guldgrävaren Farley Dean från Alaska är bankrutt och beger sig, tillsammans med ett team, till Bougainville i Papua New Guinea för att vaska guld ur en flod som lär vaktas av enorma, människoätande krokodiler.