Amerikansk realityserie om den yngsta medlemmen i familjen Kardashians stora syskonskara, Kylie Jenner. Här får vi följa den inflytelserika megakändisen i såväl privatlivet som i hennes arbete med det egna sminkmärket och flera andra succéföretag.