Lily Allens nya liv
Lily Allen följer sin dröm - att öppna en affär med begagnade kläder med sin syster Sarah. Stämningen blir spänd när Sarah tar befälet över ekonomin.
Några få problem återstår innan Lily och Sarah officiellt kan öppna butiken med en glittrande tillställning. Men Lilys år får ett tragiskt slut.