Love & Death
David E. Kelleys fängslande dramaserie som skildrar den sanna historien om de kristna paren Candy och Pat Montgomery samt Betty och Allan Gore. De njuter av småstadslivet i Texas – tills en utomäktenskaplig affär får en av dem att ta upp en yxa.