Love Island UK - All Stars
Legendariska deltagare från tidigare säsonger av Love Island UK återvänder till världens mest omtalade villa för en ny chans till kärlek! Som vanligt bjuds det på en resa utöver det vanliga, där dramatik, tvister och bombnedslag avlöser varandra.