Lyxhotellet Savoy
Det ikoniska hotellet Savoy har varit värd för rockstjärnor, kungligheter, Oscarsvinnare och premiärministrar. Det är ett hotell fyllt med glamour, elegans, karaktär och historia. Nu öppnar hotellet sina dörrar och bjuder på en fascinerande inblick.