Mörkt hjärta
Unga kärleksparet Sanna och Marcus är grannar, men familjerna är i fejd. Sannas pappa Bengt motsätter sig relationen. Kort därefter försvinner Bengt. När Missing People kopplas in blir lokala volontären Tanja besatt av att hitta sanningen.