Macchiarini: He lied about everything
Kirurgen Paolo Macchiarini hyllades när han gjorde drömmen om regenerativ medicin till verklighet – tills han avslöjades som en lurendrejare och falsk profet. Se den förvånansvärda, sanna historien om kärlek, svek och bedrägeri. När en magisk romans med den världsberömde kirurgen förvandlas till en mardröm, avslöjar hans fästmö Benita den väg av förödelse som lämnat döda patienter och splittrade familjer i kölvattnet.