Million Dollar Listing New York: Ryan’s Renovation
Häng med när den berömde fastighetsmäklaren Ryan Serhant och hans fru Emilia totalrenoverar sitt 730 kvadratmeter stora drömhem i Brooklyn, New York. I detta program får vi följa deras fascinerande resa, kantad av familjekaos och oväntade bakslag.