Moonshiners: Whiskey Business
Moonshinelegenden Tim Smith använder sin erfarenhet samt ett team av whiskeyexperter för att hjälpa kämpande brännerier att ta sig tillbaka ut på banan, och bevara den amerikanska traditionen med hembränd sprit.