Mupparnas ögonblick
Följ med dina vänner mupparna när de delar med sig av oförglömliga ögonblick med barn som du! Från Kermits beatboxing till Miss Piggy som lär sig att räkna, alla mupparna har alla sina speciella ögonblick.