Murder In The Wicked West
Utah's Lion King
När Rex Tanner och June Flood försvinner under mystiska omständigheter upptäcker lokala utredare en explosiv historia om paranoia och girighet i Utahs ökenlandskap.
När cowboyen Rick Godfrey försvinner i Mojaveöknen upptäcker utredarna att han har förfört och lurat många kvinnor. Är det någon som har hämnats?
En sheriff i en präriestad avslöjar en knarkring som inkluderar brottsbekämpande myndighetspersoner. Före rättegången gör gängets ledare en uppgörelse - dagar senare är han död.