När en snöstorm slår till mot gården, står familjen Owens inför en tuff vinter.
7 av de 9 barnen återvänder till skolan efter påsklovet och lämnar föräldrarna Amanda och Clive för att skicka alla sina vårlamm till hedarna med sina två småbarn i släp.