Kathys och Martins idylliska strandsemester i Turkiet förvandlas till en mardröm när deras tonårige son Noah anklagas för sexuellt övergrepp på en annan pojke. När Noah hamnar i ett utländskt häkte måste familjen göra allt de kan för att få honom fri.