One Lane Bridge
Kriminaldetektiven Ariki ger sig av till Queenstown för att assistera vid en mordutredning och samla pluspoäng hos sin chef Stephen. Staden visar sig dock bära på många hemligheter och Arikis arbete blir betydligt svårare än förväntat.