Pamela Smart: An American Murder Mystery
Sex, lögner och gymnasieskola... Vem dödade Gregg Smart? I denna tredelade special undersöker vi ett av de värsta lustmorden i amerikansk historia med intervjuer från ledande poliser, åklagaren och svaranden själv: Pam Smart.
A Death In Derry
Tjugofyraåringen Gregg Smart hittas brutalt mördad i sin lägenhet. Inom kort griper utredarna tre tonåringar från trakten som har kopplingar till hans fru.