Pawn Stars Do America
Besök Amerikas spännande platser på jakt efter historiska fynd och imponerande samlarföremål samtidigt som du får kontakt med fans i åtta olika städer.
Denver Gold Rush
Rick, Corey och Chum ger sig ut för att träffa samlare från hela landet. Deras första stopp: Denver, Colorado, där Rick är på jakt efter ett par veteranbilar, medan Corey och Chum siktar på att göra anspråk på en guldgruva.
Rick, Corey och Chum är i Seattle, Washington. De kastar fisk på Pike's Market och hoppas även kunna hitta ädelstenar i Emerald City, med lite hjälp från sina experter.
De patriotiska kompisarna ber betrodda experter om hjälp för att fastställa hur man gör bra affärer. Chum och Corey blir lite för till sig i en enorm herrgård, och Rick är intresserad av en dyr souvenir från en avgörande del av Amerikas historia.
Rick, Corey och Chum åker till den djupaste Södern, och Savannah, Georgia. Trion kommer att förtrollas av ett farligt magiskt trick, ett kusligt hotell och en ökända gravsten, när de åker runt och gör affärer i den mest hemsökta staden i Amerika.