Pixar i verkliga livet
I denna live action-serie har ikoniska figurer och ögonblick ur Pixars filmer hittat ut i riktiga världen. Serien är filmad på plats i och omkring New York City, och riktiga människor blir förvånade och förtjusta på riktiga platser när de minst anar det.
Al McWhiggin på Leksaksladan öppnar butik i New York City med stora planer att sälja sin värdefullaste ägodel: En äkta sheriff Woody-docka. Nu måste Buzz Lightyear och gänget från Toy Story rädda sin vän innan han säljs till en samlare i Japan. Som tur är finns det många trafikkoner i stan...
Det är en vanlig dag på skjutbanan i Cedar Creek Park tills Merida dyker upp. Riktiga bågskyttar blir förvånade när de får se den mantelklädda besökaren, och ännu mer förvånade när hon visar vad hon går för.