Police 911: Michigan
Via kameror får vi följa med poliser, under mordutredningar och på patrull, när de utför sina viktiga jobb i Grand Rapids.
Party Bus
Efter en skjutning hittas Jeremy Parnell död. Polisen Katie Roszkowski som leder sin första mordutredning upptäcker att ett party på en buss gått fel.
När en skottlossning utanför en bar slutar med två dödsoffer upptäcker Grand Rapids kriminalpoliser att tvillingbröder är inblandade.
En förlupen kula dödar 15-åriga La'Kyijah Williams. Övervakningskameror pekar ut en maskerad beväpnad man, men vittnena vägrar prata.