Prinsessan Dianas årtionden
Hon var den mest fotograferade kvinnan i världen och hennes dramatiska död skapade en masshysteri. I juli 2021 skulle prinsessan Diana ha fyllt 60 år och denna serie berättar om hennes liv under tre decennier. Originaltitel: Diana's Decades.