Private Eyes
"Private Eyes" är ett nytt privatdetektiv-program i tio avsnitt som handlar om två starka personer som aldrig slutar tävla med varandra. Det före detta hockeyproffset Matt Shade förändrar hela sitt liv när han beslutar sig för att slå sig ihop med den bitska privatdetektiven Angie Everett. Tillsammans blir de ett ovanligt lyckat utredningsteam.