Q: Into the Storm
Calm Before the Storm
Seriestart. Dokumentärfilmaren Cullen Hoback försöker avmystifiera QAnon genom att spåra dess ursprung och tidigaste främjare.
En anonym insider tipsar Cullen om att 8chan kan ha band till Trumps inre krets. En bitter rivalitet mellan gamla bundsförvanter uppstår.
Jim vittnar inför kongressen om hatpropaganda. Cullen följer upp ett spår som gör gällande att Steve Bannon kan vara inblandad i Q.