Två ormjägare är på en ö som sägs krylla av skallerormar och ormmannen Jackie Bibby utmanar ödet i en okänd grotta. Riley Sawyers tränar en amatör.
Erics misstag lämnar ormjägarna i sticket i en öken full av skallerormar, Robert och Shawn jagar nattetid och Jackie jagar med en 95-åring.
Jackie Bibby försöker göra en livsfarlig stunt, en attraktiv jaktkollega distraherar Robert och Eric och Rick går vilse i en underjordisk grotta.
Det blir bråk när Riley stöter på andra jägare på jaktområdet, Robert får Shawn att investera i tung utrustning och jägarna tjänar pengar på stadsbor.