Real Housewives of Beverly Hills
"The Real Housewives"-serien sätter kurs mot en av världens mest glamorösa städer i den nyaste säsongen av "The Real Housewives of Beverly Hills". Serien följer sex av landets mest förmögna kvinnor medan de njuter av den överdådiga livsstil som bara Beverly Hills kan erbjuda.