RHS Chelsea Flower Show
Chelsea Flower Show är världens mest prestigefyllda trädgårdsevenemang. Det besöks av den brittiska kungafamiljen som tillsammans med allmänheten får uppleva banbrytande trädgårdsdesign som sprudlar av färg och innovation.