Rick Stein's Long Weekends
Den brittiska kändiskocken Rick Stein ger sig iväg på ett antal kulinariska helgresor, för att utforska olika länders matkulturer. Han besöker restauranger, marknader och vintillverkare, och letar ständigt efter utsökt mat.