Fish and Wildlife Police i Washington letar efter strandsatta pumaungar. I hamnen i Seattle anhålls en intet ont anande tjuvfiskare.
Fish and Wildlife Police i Washington State anhåller en misstänkt med kriminellt förflutet. Kanadensiska krabbfiskare grips för att ha fångat krabbor olagligt i amerikanska vatten.
Washington State Fish and Wildlife Police konfronterar en jägare som ljuger. Senare måste de handskas med fiskare som snappat åt sig lax olagligt.