Russell Simmons Presents Brave New Voices
En ny generation amerikanska poeter som samlas i en tid av osäkerhet och utmaningar har något att säga om sin värld. I 44 samhällen över hela USA tävlar tonåringar om en plats i regionens poesilag. Denna serie följer sex av lagens berättelser i samband med att de väljer ut de poeter som ska tävla i Washington DC i det nationella mästerskapet i slam-poesi som heter Brave New Voices.