Russell Simmons Presents Def Comedy
Varje halvtimmesavsnitt av Russell Simmons' Def Comedy Jam presenteras av Mike Epps och innehåller tre komiker som uppträder inför levande publik i Los Angeles. Musiken spelas av Kid Capri, och Russell Simmons dyker upp för att avsluta varje avsnitt.