Sadie Sparks
En övernaturlig komediserie som handlar om ett udda par, Sadie - en tonåring och trollkarlslärling och Gilbert, en trumpen, magisk kanin som skickats att vara hennes mentor. Tillsammans skapar de magi!
Sadies telefon hamnar i en trolldryck efter ett gräl. Sadie skyndar på tiden och inser sedan att det inte var en bra idé.