Say Yes To The Dress: Dubai Say Yes To The Dress: Dubai
Eugenia tar med sina tre söner till butiken för att hjälpa henne att välja rätt klänning. Claire hoppas på att hitta en klänning i bohemisk stil till sitt strandbröllop.
Makenzie måste välja ut två perfekta klänningar för sina indiska och amerikanska bröllop. Teamet blir kreativa när de ska hjälpa Deepika att hitta en klänning på en liten budget.