Second-Hand Showdown with Vicky Pattison
Glöm fast fashion, här handlar det om hållbarhet och kreativt återbruk. Två personer är på jakt efter en ny stil och stylisterna Sabrina och Joey tävlar om att skapa den bästa looken – med enbart second hand-plagg. Vicky Pattison leder stilstriden.
Transmannen K.C. vill omfamna sin identitet, Gina vill boosta sitt självförtroende. Ny stil-duell och två starka resor.