Shade: Queens of NYC
Vilken skymf! Denna färgstarka, dokusåpeliknande dokumentärserie följer några av dom vassaste New York-drugornas liv, bland andra Marti Gould Cummings, Brita Filter, Chelsea Piers, Paige Turner och många fler. I varje avsnitt visas en oglamourös sida av drag som utforskar vardagslivet för varje druga, både på och bakom scenen.