Significant Others
Ensamstående mamman Sarah försvinner spårlöst efter en morgonsimtur och hennes splittrade familj går ihop för att försöka ta reda på sanningen. Är hennes försvinnande resultatet av en våldshandling, eller kan det röra sig om en planerad bluff?