Soulmates
Vattendelare
Nikki och Franklin är lyckligt gifta, men när alla de känner tar testet för att hitta sin själsfrände, ifrågasätter de sin relation.
Adam och Libbys lyckliga, men ovanliga, äktenskap påverkas av Libbys testresultat. När den vackra och roliga Miranda dyker upp får Libby svårt att skilja på känslorna för sin man och för sin själsfrände.
Mateo och Jonah träffas på en bar och kommer bra överens. Mateo blir rasande när han upptäcker att Jonah har stulit hans pass. Nu kan Mateo inte åka till Colomibia för att träffa sin själsfrände. De ger sig ut på ett galet äventyr för att få tillbaka passet.
Caitlin har väntat i åratal på att hitta sin själsfrände. Hennes dröm går i uppfyllelse när hennes själsfrände visar sig vara den stiliga läkaren Nathan. Men även om de är själsfränder frågar sig Caitlin om hon verkligen kan lita på honom.