Southern Hospitality
Säsongsstart. Klubbägaren Leva Bonaparte firar sin födelsedag, men ett bråk mellan hennes unga anställda riskerar att förstöra feststämningen. Grace Lilly känner sig sviken av bästa vännen Maddi.
Leva tar tillbaka Mikel till Republic, men tvingar honom att göra grovjobbet för att visa sitt engagemang. Maddi gör Joe svartsjuk genom att ta med sin expojkvän till en jobbfest. Mikel riskerar att förlora en vän när han avslöjar en hemlighet.
Efter att Grace Lilys födelsedagsfest tagit en oväntad vändning frågar Mikel sig själv om han kan fortsätta jobba på Republic. Maddi bjuder in allihopa till ett NASCAR-race i sin hemstad, Charlotte.