Street Outlaws
Efter att ha förlorat mot 405 i Mega Race, vill Richard Rawlings ha revansch. Och så utmanar Fired Up-teamet Farmtruck och AZN i en av deras egna racingtävlingar.
Gas Monkey-teamet jobbar hårt för att deras chassin ska hålla hög kvalitet och hålla bilarna på rak kurs. Men dåligt väder förhindrar tester.
När de byggt klart tar Farmtruck, AZN och Misfits några testrundor för att värma upp inför tävlingarna. Men båda lagen har tekniska problem.