David Sloan
Ett program om den legendariska skådespelaren Patrick Swayze och hans väg till framgång, där motspelare Demi Moore, Tony Goldwyn, Liam Neeson, Lea Thompson och C. Thomas Howell, samt familjevännerna Debbie Allen och Jaclyn Smith intervjuas.