Swamp Ghost
Den 23 februari 1942 kraschlandade ett sönderskjutet B-17E-bombplan i ett avlägset träsk i Papua Nya Guinea. SWAMP GHOST är en 60 minuter lång dokumentär som skildrar försöken att bärga flygplanet.