Taking Fire
Taking Fire är den moderna tidens krigshistorier där amerikanska män och kvinnor som varit vid fronten i Afghanistan berättar sina historier. Berättelserna har bildsatts med film från hjälmkameror och handkameror som soldaterna haft med sig i strid och på patrull och tittarna får följa med bortom tidningsrubriker och politiska utspel.