Teen Mom OG
I ett decennium delade kvinnorna i MTV: "Teen Mom OG" med sig av sina utmaningar, triumfer och familjer. Den här säsongen firar vi tio år med Amber, Catelynn, Maci och Cheyenne, som kämpar på i vardagen.