Kayla får nyheter om Stephen. Cheerleadern Lexi måste visa upp sin gravidmage för publiken. Ashley och Bar bråkar över om hans mamma ska få komma på bebisfesten. Brianna och Danae försöker övertala Briannas mamma att låta honom flytta in.
Ashley och Bars bebisfest går från noll till hundra, Brianna hamnar mellan sin mamma och Danae, och Kayla är rädd att hon ska bli en ensamstående mamma.
Ashley och Bar hanterar festens efterspel, Kayla har dubbla känslor för Stephan, och det blir allt mer spänt mellan Brianna och Danae inför förlossningen.
Lexis föräldrar är rädda att hon och Kyler inte har en plan inför nedkomsten. Brianna och Danae flyr det spända läget hemma med en resa till Chicago, och vattnet går för Jade.
Jade kämpar för att ta hand om Kloie ensam, Ashley och Bar gör en sista resa med kompisarna, och Brianna och Danae gör sig redo att välkomna lilla Braeson till världen.
Brianna och Danae fortsätter bråka, medan Ashley och Lexi förbereder sig för förlossning. Jade bestämmer och alla andra måste foga sig eller hålla sig undan.