Tesla's Death Ray: A Murder Declassified
Historiens mest briljanta hjärna var kanske även den farligaste. Nikola Tesla skapade över 300 uppfinningar under sin livstid, och hans jobb fortsätter att påverka. Hans forskning gick förlorad efter Teslas mystiska död, men nyligen hittade man hemligstämplade dokument som ger ny insyn.